فروشگاه اینترنتی کیدی بوک | مرجع کتاب کودک و نوجوان | وارد شوید | ثبت نام کنید

آشنایی با کتاب های قصه کودک

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
بازدید 38
قصه کودک

آشنایی با کتاب های قصه کودک:

بسیاری از والدین به دنبال داستان کودک یا قصه کودک هستند که کوتاه و جذاب باشد. بسیاری از والدین قصه گفتن را از روی قصه هایی که از کودکی خود به یاد دارند یا به صورت بداهه قصه کودک می گویند. اما پس از مدتی این داستان ها برای کودکان کسل کننده و تکراری می شوند و جذابیت خود را از دست می دهند. خرید کتاب قصه کودک به والدین کمک می کند تا داستان های متنوع بسیاری را برای کودکان خود بازگو کنند. هم چنین آن ها می توانند این داستان ها را با توجه به سلیقه و شرایط خود، تغییر دهند.
این قصه ها فقط به صورت متنی و تصویری محدود نمی شوند. در بسیاری از پلتفرم های مختلف و وب سایت های مختلف، شما به راحتی می توانید خرید کتاب قصه کودک را به صورت صوتی انجام دهید. کتاب قصه کودک به صورت صوتی، شکلی متنوع از داستان گویی است که می تواند جذابیت های خاص خودش را نیز داشته باشد. به طور کلی قصه گفتن برای کودکان کاری لذت بخش است که مستلزم حوصله و وقت کافی است. به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت ها، اطلاعات بیشتری درباره خرید کتاب قصه کودک و داستان گفتن برای آن ها کسب کنید. در این صورت شما زمان مفید و دوست داشتنی را با فرزندان خود سپری می کنید.

مزایای خرید کتاب قصه برای کودکان به شکل های گوناگون:

شما با انتخاب قصه کودک مناسب می توانید تاثیر زیادی در رشد فکری و فرهنگی کودک خود داشته باشید. از آنجایی که این قصه ها بسیار متنوع هستند و موضوعات بسیار زیادی را در بر می گیرند، بهتر است در خرید کتاب قصه کودک، مناسب ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید. در این صورت است که می توانید تاثیر زیادی در آینده کودک خود داشته باشید.
شما می توانید کتاب ها را به شکل های مختلف جیبی، الکترونیکی، صوتی و… تهیه کنید. در این صورت حمل کتاب ها آسان تر می شود و در همه جا برای شما در دسترس است. هم چنین نگهداری و حمل آن هم برای کودکان نیز آسان تر است.

تفاوت کتاب چاپی با الکترونیکی برای کودکان:

در صورتی که شما در تهیه کتاب قصه کودک به صورت چاپی یا با نسخه الکترونیکی دچار تردید هستید، ما در اینجا برخی مزایا یا معایب کتاب های الکترونیکی بازگو می کنیم تا در خرید کتاب قصه کودک انتخاب درستی داشته باشید.
کتاب های الکترونیکی بسیار ارزان تر از نسخه های چاپی هستند. در صورتی که کودکان یا حتی بزرگسالان علاقه مند به کتابخوانی هستند، این طریق می تواند از هزینه های آن ها کم کند. در این میان، مسئله مهم این است که عادت به کتابخوانی یا قصه کودک به صورت الکترونیکی برای مدت زمان طولانی، برای چشم های کودکان مضر است و ممکن است به آن ها آسیب بزند.
از آنجایی که تمام کودکان علاقه مند به کار کردن با تلفن های همراه هوشمند و تبلت و… هستند، این طریق روش مناسبی است تا به کتابخوانی علاقه مند شوند. علاوه بر آن از آنجایی که کودکان به راحتی می توانند در همه جای اینترنت و فضای مجازی جست و جو کنند، کتابخوانی و قصه کودک به صورت الکترونیکی، شیوه ای مفیدتر برای استفاده از اینترنت و دنیای مجازی مرتبط با آن است. در مقابل در صورتی که کودک شما تمام وقت خود را در فضاهای الکترونیکی صرف کند، از دنیای واقعی فاصله می گیرند. به طوری که حتی ممکن است نتواند به راحتی با هم سن و سال های خودش ارتباط بگیرد. هم چنین کودکان در استفاده از نسخه های الکترونیکی نمی توانند با تصویرسازی های کتاب ارتباط برقرار کنند. درست در این جا است که انتخاب والدین برای خرید کتاب برای کودکان اهمیت پیدا می کند.

kidibook

دیدگاه‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به کیدی بوک می باشد.

Copyright © 2020 Kidibook