فروشگاه اینترنتی کیدی بوک | مرجع کتاب کودک و نوجوان | وارد شوید | ثبت نام کنید

راهنمای خرید اینترنتی کتاب از کیدی بوک

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: ۸ فروردین ۱۴۰۱
بازدید 44
خرید اینترنتی کتاب

تفاوت خرید کتاب اینترنتی در گذشته و اکنون:

با توجه به گسترش فضای مجازی و استفاده از مرورگر ها و اپلیکیشن های گوناگون خرید کردن به شکل متفاوتی رواج پیدا کرده است. یکی از مواردی که اکنون با توجه به دنیای امروز، خرید کردن آن به شکل کاملا متفاوت تری انجام می شود، خرید اینترنتی کتاب است.

شاید در گذشته خرید کتاب به شکل متفاوت تری رواج داشت. بیشتری مردم یا قشری که علاقه مند به کتابخوانی بودند، باید به مراکز کتابفروشی شهر خود مراجعه می کردند. حتی کسانی که دسترسی به مراکز کتابفروشی شهر نداشتند به نزدیک ترین کتابفروشی محله خود مراجعه می کردند. خیلی از این افراد به دلیل محدودیت هایی که وجود داشت، موفق نمی شدند کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند. خیلی افراد نیز در کتابخانه ها و مراکز پژوهشی نزدیک خود ثبت نام می کردند و از کتاب ها، مجلات و مقاله های آن ها استفاده می کردند.

همه این راه هایی که گفته شد محدودیت های خاص خود را داشتند. برای مثال کتابفروشی ها و کتابخانه ها به شکل محدودی کتاب عرضه می کردند. افراد مجبور بودند برای پیدا کردن یک کتاب به کتابفروشی ها و کتابخانه های زیادی سر بزنند. گاهی حتی کتاب هایی که موفق می شدند پیدا کنند را برای مدت محدودی می توانستند نزد خود نگه دارند. اما اکنون خرید کتاب به شکل راحت تر، در دسترس تر و متفاوت تری انجام می شود. خرید اینترنتی کتاب بسیاری از مشکلات ما را در پیدا کردن کتاب و خرید کتاب برطرف کرده است.

 

خرید اینترنتی کتاب

 

راهنمای خرید کتاب:

همانطور که گفتیم خرید کتاب اکنون به شکل خرید اینترنتی کتاب انجام می شود. افراد برای خرید کتاب به اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مختلفی مثل اینستاگرام مراجعه می کنند. صفحه های مجازی بسیاری وجود دارند فروش کتاب را با قیمت های مناسب به صورت مجازی انجام می دهند.

اما این روش گفته شده هم محدودیت های زیادی برای دسترسی دارد. شما باید برای پیدا کردن کتاب با ترجمه یا انتشاراتی مورد نظر خودتان صفحه های گوناگونی را بگردید تا درنهایت کتاب مورد نظر را پیدا کنید. جدای همه این ها معمولا این صفحه ها برای همه سنین کتاب ارائه نمی دهند. شما برای کتاب با سنین غیر بزرگسال مثل کودک نوجوان باید وقت بیشتری را صرف کنید. در خیلی از مواقع نیز نتایج، آن چیزی که مورد انتظار شماست نمی شود.

از بهترین و آسان ترین روش هایی که می توانید از خرید کتاب به صورت اینترنتی مطمئن باشید، مراجعه به وب سایت ها است. شما حتی می توانید به سایت انتشاراتی کتاب مورد نظر خودتان مراجعه و کتاب مورد علاقه تان را به راحتی خریداری کنید.

 

چرا خرید کتاب به صورت اینترنتی پیشنهاد می شود؟

همانطور که گفته شد؛ راهی که ما برای خرید کتاب به صورت اینترنتی به شما پیشنهاد می کنیم، مراجعه به وب سایت های گوناگونی است که می توانید از طریق آن ها به راحتی کتاب های مختلف انتشاراتی های مختلف را خریداری کنید. در این سایت ها معمولا شما می توانید کتاب هایی را که مربوط به سنین مختلف و گروه های مختلف هست ببینید و با آن ها آشنا شوید. در این سایت ها کتاب های مختلف به شما پیشنهاد می شود و می توانید از بسیاری از کتاب های پرفروش نیز دیدن می کنید. در بسیاری از موارد شما فرصت این را دارید تا خلاصه ای از کتاب را هم مشاهده کنید.

در خرید اینترنتی کتاب شما می توانید کتاب ها را به صورت دسته بندی شده برای گروه های سنی مختلف مشاهده کنید. به همین دلیل هم شما می توانید بهترین انتخاب ممکن را با توجه به علاقه و موقعیت خود داشته باشید. در خرید کتاب به صورت اینترنتی محدودیتی برای شما وجود ندارد و خیلی راحت در حالی که در منزل یا محل کار خود نشسته اید می توانید کتاب بخرید. اگر تاکنون تجربه خرید اینترنتی کتاب را نداشته اید، اکنون فرصت مناسبی است را خرید کتاب را به صورت اینترنتی را تجربه کنید.

 

kidibook

دیدگاه‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به کیدی بوک می باشد.

Copyright © 2020 Kidibook